O2 Family
Zákaznická linka 841 117 118
Samoobsluha https://samoobsluha.o2family.cz/
Dobij mi
Jak na to
Pokud máte příliš nízký kredit:
- odešlete jako hovor kód *145*XXXXXXXXX#
- adresátovi přijde tato zpráva: „Odesílatel této zprávy vás žádá o dobití kreditu na jeho SIM kartě. O2″ Jako odesilatel je uvedeno vaše telefonní číslo.
XXXXXXXXX je devítimístné telefonní číslo adresáta v jakékoliv české mobilní síti.
Službu je možné použít maximálně desetkrát měsíčně.
Další informace
- službu Dobij mi můžete využít, když nemáte dostatečný kredit pro odchozí hovor, tj. váš kredit je nižší než 12 Kč
- službu není potřeba nastavovat ani aktivovat, je k dispozici automaticky
- Dobij mi můžete využít i v zahraničí. Pokud vám kredit klesne pod 12 Kč, když jste zrovna v cizině, pošleme vám informační SMS s nabídkou využití této služby.
- z jednoho telefonního čísla můžete službu využít za měsíc až 10x, když limit překročíte, dáme vám o tom vědět SMS zprávou
- žádost o dobití můžete poslat na kterékoliv mobilní číslo v ČR, tedy ne jen na O2 čísla
Ozvi se
Jak na to
Pokud máte příliš nízký kredit pro uskutečnění hovoru:
- odešlete jako hovor kód *144*XXXXXXXXX#
- volanému přijde tato zpráva: „Zavolejte zpět odesílateli této zprávy, chce volat, ale má nízký kredit. O2“. Jak odesílat bude uvedeno vaše telefonní číslo
XXXXXXXXX je devítimístné telefonní číslo adresáta v jakékoliv české mobilní síti.
Službu je možné použít maximálně desetkrát měsíčně. Službu nelze využít, pokud je odesílatel v zahraničí.
Další informace
- službu Ozvi se můžete využít, když nemáte dostatečný kredit pro odchozí hovor, tj. váš kredit nižší než 12 Kč
- službu není potřeba nastavovat ani aktivovat, je k dispozici automaticky
- pro využití služby je potřeba mít telefon podporující tzv. USSD kódy
- služby je možné využít jen v České republice, v zahraničí to bohužel není možné
- z jednoho telefonního čísla můžete službu Ozvi se využít za měsíc až 10x
- žádost o zavolání můžete poslat na kterékoliv mobilní číslo v ČR, tedy ne jen na O2 čísla